fredag 9 april 2010

Tröstshopping

Har varit hemma i 3 dagar nu och blir inte mycket bättre, Nu har även Razmus blivit torr i halsen och snuvig. Shit, vi som ska till Åre på torsdag. However, nu har jag beställt en liten kamera att ha på sig, att montera fast på allt möjligt och filma roliga saker med. Det blev en GoPro HD efter att ha stött och blött en del och till slut tagit Davids ord som vägledande.

Motorversionen har flest roliga fästen men saknar hjälm-med-hål-fästet så det fick jag beställa separat.


Inför sommarens eventuella vattenäventyr vill man ju även kunna få fast den på sin surfbräda.Nu kan jag knappt bärga mig tills jag kan komma ut och härja och föreviga min POW.



1 kommentar:

  1. Slå en pling när du är sugen på att dra och surfa så gör vi sällskap.
    Du behöver lite surf nu.

    SvaraRadera