lördag 10 april 2010

Förföljd - pressure

Nu är det tydligen folk som redan följer ens bravader på twitter och jag som inte hinner twittra och i ärlighetens namn inte har hunnit få full koll på det från mobilen ännu (det har varit en del sysselsättning med att få vårt kära flygplan med i matchen samtidigt som resten av säsongstarten). Från Macen känns lite Overboogie liksom. Får vänta tills David kommer hem och vi får ta en förtäckt välkomst middag (som egentligen bara är ett förtvivlat försök att hänga med) och planering inför den fetast hoppfilmen någonsin. Troligtvis i 3D eller stereoscopic som vi postnördar säger för att belysa att det inte är en animerad film. (Om nu David läser så är du min idol)

3 kommentarer:

  1. Om du har en iPhone så är tweetie en bra klient. Faktum är att den är så bra att Twitter köpte företaget som gör programmet häromdagen. Den kommer att rebrandas och släppas gratis i AppStore. Det lär nog ta ett tag så än så länge får du pröjsa.

    /David

    SvaraRadera
  2. Echofon är gratisapp och verkar funkar bra - fast jag kanske är fel kille att uttala mig. Installerade twitter på min lur i förrgår och försöker fatta vad det går ut på :)

    /O

    SvaraRadera
  3. haha det finns ju nåt smidigt och coolt i att dra iväg en bild och ett par tänkvärda rader. Bloggandet är ju mer dagbok för min del. Tanken var lite smarta reflektioner om saker men det är inte alltid man hinner med nåt klyftigt och då blir det lite dagbok istället...

    SvaraRadera