tisdag 3 augusti 2010

"Snusk"surfar på jobbet...

Sitter med stor internationell reklamkamanj för sprit...
Skådisen i filmen har precis som vi andra vuxit, åldrats och fått barn (2 st...) och har inte riktigt det decolatage (cleavage) som modellbilderna i boken...

ut på nätet googla cleavage och namnet och vips så finns det massor med grymma hyllor i sökfönstret. Hahaha, jag väljer en skönbild och tracka, morphar och får dit i varje klipp i hela filmen. En rå-tuttig 47-åring gör nu reklam för sprit.

Jag e så jävla bra på tuttar! fast att jag mer och mer blir "the old hottie saver" börjar bli lite sådär. Jag vet att det kommer låta lite gubbsjukt nu; -När kan jag få jobba med modeller/skådisar/popstjärnor som inte behöver retuscheras så in i helvete? Kom igen, jag har redan bevisat att jag kan få vad som helst att se bra ut.
Och dessutom visat hela stan´s freelancers samma grej.

jag borde få göra annat...

På torsdag blir det vindtunnel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar